Thursday, May 7, 2009

Friendship award~~

Sebelom terlupe..baik saya tepek dulu award yg saya dpt dari liya a.k.a mrsharis...



Peraturan:
1. Letakkan logo award ini di blog anda.-done
2. Anugerahkan award ini kepada 10 Blog yang anda anggap paling berinspirasi dan sangat mesra.- done refer bawah..
3. Pastikan anda menyatakan penghargaan ini melalui ‘backlink’ dengan blog yang anda anggap paling memberikan inspirasi dan mesra dari blog anda.-done
4. Informasikan penerima award mengenai award yang mereka terima dengan menyatakan komen di blog mereka.-done
5. Berbagi cinta dan sayang untuk penghargaan ini kepada pemberi anugerah ini.-done




10 orang yang setia baca blog saya ini:

Liza
mama wafiy....kawan baik saya dr skolah bg saya die sgt tabah sbb husband die selalu takde (belayar berbulan2)... boleh dikatakan semua di uruskan sendiri...dan liza byk membantu san memberi inspirasi kepada saya dlm hal breastfeeding sejak saya mula mengandung lg..

Azza
mama airyll...juga kawan baik saya sejak dari skolah menengah...byk dpt tips2 pasal fashion dan parenting dr azza..sanggup bekerja keras utk dapat apa sahaja yg die nak..ni mmg perangai die dr skolah lg..azza memberi insporasi kepada saya utk bekerja lebih keras lg supaya dpt mencarik duit membeli handbag yg bess hahaha boleh azza?

Elyn
mama wafiq....kawan blogging saya...blog elyn byk memberi inspirasi kepada saya tentang pentingnya penjagaan dalaman wanita hahhaa (bidadari la ni) serta pentingnya update blog hari2 ahhahaha yer saya salute elyn sbb rajin update blog ...walaupon entrinye merepek meraban..tp saya ttp baca (jgn marah elyn)

Jiji
Kawan blogging yg baru kenal..sekali baca blog die saye terus tertarik utk baca lagi dan lagi...dan bg semangat kat saya utk belaja membuat 3 column dlm blog saya ni hihihi..

Dayah
Mama shukrina...kawan blogging baru saya juga....saya suka baca blog dayah yg juga berkongsi pengalaman pasal BF...

Eliss
Umi nuha...first skali saya tertarik dgn blog eliss sbb anak die nuha..comelllsss..mama die comel jugak hihihihi..2nd,blog eliss jugak byk bg inspirasi utk hias blog sendiri...die yg perkenalkan scrapblog dulu hihi..

Mel
Mama Mika...mama yg rajin pegi gym hihi...byk bg tips for babywear (saya kenal mei tai dgn baca blog mel)....juga byk bg info utk baby solid food...

Anem
Mama Awal...juga kawan skolah saya..dulu tak berapa rapat...mujur masing2 ade blog....blog anem kadang2 ade di selitkan hal keagamaan...bagus sbg panduan dan peringatan utk saya :D

Fini
Mama raisya....fini cepat skit bukak blog bisnes ko....bg inspirasi utk menghabiskan duit di situ hahaha...aku nak beli kat org lain cam ragu2...lebih prefer kawan sendiri..

Anasfadilah
Mama ziyyad....saya tak tahu la dila rajin baca tak blog saya ni tp saya kagum tgk dila pandai menjahit....walaupon sibok bekerja..rajin update blog serta berbisnes...memberi inspirasi utk belajar menjahit suatu hari nnt..bilekah??

ok dah siap..huihh sejam gak karang bende ni...ok kawan2 sila ambil award masing2 yerr......saya doakan semua berjaya menjadi mama/umi/mommy yg terbaik ....harap2 satu hari nnt boleh berjumpa..

9 comments:

MeL said...

owh..time kaceh ;)

Anasfadilah said...

farah..thanks ye for the award

saya rajin merepek je :)

SemuaTentangKita said...

Kawan-kawan takmau lawan... :p

SemuaTentangKita said...

farah, please email me ur email address..
lia_haris@yahoo.com.my

3740Journal said...

thanks fara..terharunyer..

hope kite jadik bestfren sapai bebile..:)

Farah said...

mel:same-same kaceh...

dilla: tak kisah pon merepek..saya baca je..

liya:saya sudah email kamu :D

Farah said...

azza:hihi musti2...sampai anak dah tua ade cucu pon kawan lg ...

liza said...

wah..terima kasih..aku takler setabah mana..dah kawin ngan org kapal.redha jerlaa..hehe..thanks to you too for being my friend..aku heppy even kita senyap jer masa belajar kat u..skrg kita dah keepin touch n share pengalaman jaga anak..besfren forever:)

Farah said...

aah kan zmn u tu kite lost contact kejap....BFF!

Awards ~~thank you!