Tuesday, March 10, 2009

Saya selalu ingat~~

Saya selalu ingat.....
bile dah ade anak...hidup akan susah skit...dulu berdua skang bertiga..expenses akan bertambah..duit mesti cukup2....tp saya salah....bile ade anak... rezeki bertambah2 plak rasanye.....walaupon duit gaji tak sebanyak mane...tp cukuplaa utk kami bertiga..boleh sopping2...boleh jalan2 lg..still boleh menyimpan..:vacation1:...syukur Alhamdulillah

Saya selalu ingat.....bile dah ade anak...husband akan kurang sayang pada saye....takkan romantik mcm mula2 kawin..takkan bg sms/call mcm selalu...:call:......tapi saya salah...bile ade anak...takde ape yg kurangnye dgn kasih sayang husband saya....saya rase mcm makin di sayangi sbb die tahu kite dah bg hadiah yg tak ternilai utk die.....romantik masih adaaa.....sms/call tetap sama...
:hippie:

Saya selalu ingat.....
bile dah ade anak....hidup saya akan jadi kelam kabut dan sgt penat....yela nak uruskan husband lg...anak lg...nak kerja lagi...nak kemas rumah lagi..nak masak lg...:sidaibaju::vacuum::buatkek:....tp saya salah lagi....bile dah ade anak ni...husband saya makin ringan tulang...agaknye kesian tgk saye buat kerja rumah sorg2 kot....lgpon nnt kalau saya penat sgt saya takleh layan die plak hahaha..so paham2laa kenalaa tolong..


Saya selalu ingat.....
bile dah ade anak....husband saya mesti malas nak jalan2 especially pi shopping sbb leceh bawak anak...lepas tu kalau jalan2 pon mesti sebatu jauhnyeee....tinggalkan saya ngan anak...tapi saya salah lagi....takde pon jd camtu...makin ligat kitorg kluar adelaa...tiap2 minggu berjalan...afif breastfeed...so dlm handbag siapkan pampers dan nursing poncho pon dah leh jalan...:drive:
Saya selalui ingat....
bile dah ade anak...badan saya takkan kurus balik...yelaa tgkkan badan mase mengandung mmg menakutkan....huhu nasib baik saya salah...saya dapat balik bentuk badan lama dgn takyah pegi slimming center mcm ziana zain tu...hehe:lipstik:

Saya selalu ingat....
bile dah ade anak....saya dah takde mase nak berblog2 ni....hahahaha bab ni saya mmg sgt2 salah...ni ha apebende yg saya buat ni.....ok ok habis mase merapu....sambung keje balik.....:laptop:

No comments:

Awards ~~thank you!