Thursday, April 30, 2009

Header baru~~

muahahahahaha....suka! suka! suka! dah ade header baru....DIY tau..takde cilok org lain punya...ok ok saya ngakula...minggu ni mmg kurang workload...jadi habiskan mase terluang dgn menggodek blog....minggu dpn saya dah start bz sbb ade tender kena anto....

sila komen header baru saya...crowded sgt ke???

Buat dgn scrapblog....dapat tahu site ni dr eliss...die dah terer awal2 lg sudah tahu buat....nak siapkan satu ni kejap je tak sampai setengah jam kalau dah familiar dgn scrapblog tu...

ok nnt kalau rajin..time cuti ni saya buat entri tutorial pasal 3 column ngan header ni...

9 comments:

Ida said...

ehehe..header baru comei...tp besor sgt la kak...sampai penuh screen aku..hehe..

Farah said...

hihi aah la....ok nak try kecikkan la skit..

Farah Ikin said...

header awk tu mmg comel sgt .. aik ada gambar senset lak .. hihi .. tapi tak per nampak padan you two ... kita pun nak belaja gak .. bagi lah link dia nak wat etek

Farah said...

hehe tima kasih...ni link die

http://www.scrapblog.com/

senang jee...seronok tau buat ni hihi..

Cikpid said...

cantek2..buat tutorial cpt sket eh..sy ni nk wat header sirik tapi donno nk wat camne..hehehehhe

Farah said...

ok cikpid....coming soon...:D

Elyn Sani said...

wow rajin nyerrrr meh tlg buat tuk i lalallala

Farah said...

elyn:nnt bila free saya buatkan utk wafiq satu yer...meh bg saya gamba feveret wafiq

a said...

sharing is loving

gagaga~

Awards ~~thank you!