Wednesday, April 29, 2009

Tag 4..cabaran lansing~~

byk hutang tag kena buat ni....buat yg ni dulu la yer...dapat dr ummulabdullahsyaakir...

TAG CABARAN LANGSING


1) Berapa kah berat anda sekarang dan juga ketinggian anda?

berat : 52kg
tinggi : 165cm


2) Berat yang paling tinggi dalam sejarah anda? Usia anda pada masa itu?

1. 69.5 kg...umur 26 thn...ok ni mase 9 month pregnant....tak kire kot sbb pregnant...
2. mase skolah form 4 pernah gemokss jugak...60 kg muahahaha..aku la godzilla dan badak air itu..


3) Apakah makanan sampingan anda untuk memiliki tubuh langsing? dan kejayaan anda dengan makanan tersebut?

Biskit Oat IKO my feveret...brown rice...segala masakan berminyak guna olive oil..oh kejayaan ku... lemak2 yg tidak di ingini dapat dihapuskan...

4) Berat yang paling rendah yang pernah anda dapat ? Usia anda pada ketika itu?

49 kg...ye mmg kurus sgt rasenye...mase 2nd year kat MMU..umur 21 thn..
mak bg seminggu 30 inggit je banjer makan haa kirela sendiri....1 hari makan bape hinggit hahahaha


5) Anda pernah sertai program pelangsingan? nyata kan kejayaan anda

tak pernah...mmg ade hati nak join tp duitnye takde..so buat program pelansingan sendiri je dgn bantuan husband...
hihi berjaya jugak..

6) Apakah diet yang anda ambil untuk memiliki berat anda paling terendah?

hmm makan sikit laa....kalau makan byk2 mmg la naik badan...tp saya taknak berat badan rendah sgt mcm tu dah...


7) Apakah yang menyebabkan berat anda naik mendadak?

1.sbb mengandung
2. sbb makan free mase kat maktab dulu....ke enam-enam meal sume belasah...lepas tu kunun berjogging tiap2 ptg...pastu lepas jogging terus singgah dewan selera makan hahaha cemane nak kurus???cuba ckp skit...


8) Apakah Target anda untuk kurus selepas ini?
hmm target nak kurus lagi dah takde...cukupla kot 52 kg tu...cuma nak kena start pegi gym utk fit kan part bdn yg lembik2 tu...

9) Miliki gambar anda dahulu dan kini?
alamak gamba yg mase skolah kena scan...tp yg pregnant ade laa..


10) sila upload ok?
-dulu-
-kini-

saya nak tag:

  1. azza-mama airyll
  2. mel-mama mika
  3. eliss-umi nuha
  4. mummy adam
  5. mrsharis
  6. fatih-mama athirah
  7. fini-mama raisya
  8. liza-mama wafiy
  9. salina-mamawafiy
  10. dilla-mama ziyyad
  11. jiji-mama anis manis
  12. ila-sila buat lepas ko beranak hahaha
  13. ida

11 comments:

MeL said...

aaa...farah jahat! ;p

liza said...

adoiii..aku tgk list2 nama tu..panjangnya..mungkin nama aku takder kut..huhu...sekali ada plak..nampaknya tag nilaa yg paling lama aku hutang nanti..hehehehe

Ida said...

aku pun kene gak ke?
huhu...

Farah said...

mel:hahahahhaha (gelak setan)

Liza: eh tak baik jgn utang lame2 hehe

Ida:haha alaa ida kan dah lansing..sila buat :D

Cool said...

Hishhhhh!!!! takmo buatttttttttttttttttttttttttttttttt@!~

hahahahah@!~

Cikpid said...

tggi laa Farah ni..165 eh?sy kemetot jek..hahahhaa

Farah said...

jiji:hahahahhahaa....(gelak setan lg sekali)

cikpid:isk isk takpela kemetot pon boleh maintan comel hihi...

semut-terbersin said...

huwaa kene buat ke? haha tidaaaakk!! aku tau laa aku tgh bagai dipam2 ni..skejap je berat aku naik!! adoi harap2 nanti dapat slim melim cam ko gak! hehe

Anonymous said...

tag ni buat aku sedar aku ni dah gemukkk...

giler slim ko skang farah.
cam adik dan kakak lak pegang anak ko tu..haha..

Farah said...

ha mcm adik ngan kakak? biar btul ko ni??

Farah said...

hahaha kena2...nama pon cabaran lansing...alaa pantang elok2 ila sure boleh selim jugak..chaiyo!

Awards ~~thank you!