Monday, May 11, 2009

Jom Bowling!!

Jadi jugak plan main boling bersama rakan2 bloggers sabtu lepas......hehe meh layan gamba...

Tempat kejadian:One Utama,New Wing
Masa kejadian:Sabtu,5-7 pmhehe ni laa geng2 bowling saya....dr kiri tu tuan punya blog la...darniza,liya a.k.a mrsharis (badan selim melim tak mcm org beranak dua) dan yati a.k.a mummy zara....

kawan2 lain semua dtg dgn hubby masing...kecuali saya dan darniza (saye lupe lak nak tanye die single lg ke tak hehe)...nasib baik budak kecik ni tido di awal game...zara pon sama...dieorg tak kire dah bunyik macam disko kat tmpt bowling tu...

tapi tak sampai setengah jam tido afif dah bangun...mane leh tahan kan..tgk mama main...afif nak joinla skali...
ha jgn main2...yati ni nampak je kecik...byk strike tu....bukan macam saya yg pakai campak je pastu asik masuk longkang hahaha...sesiapa nak lawan bowling ngan yati kena bersiap sedia dulu...

suka sgt pic ni...hannan suka betul senyum macam tu...nnt afif dah besar boleh aa main kejar2 ngan abang hannan yer...
sebelum balik...liya sempat bagi saya hadiah hihi...tima kasih byk2..isk isk...saya nak kena balas ni...cantik sgt brooch dan gelang tu...macam tau2 je saya tgh ngidam brooch berantai tu...

Next time ade event together2 lagi jgn lupe ajak saya lagi yer.....


p/s:sekali lagi sila abaikan tarikh gamba..takde kaitan dgn kejadian sebenar...

8 comments:

liza said...

wah...ruginya tak join sama

SemuaTentangKita said...

yeay...akhirnya jd jugak plan ad-hoc kita kan..next time leh wat lagi..tp kena plan awal2 baru la ramai blh join..

3740Journal said...

next time aku join yeh... bestnyerr

Nurhayati said...

bagus tul anak kita tidokan.. dah macam disko pun leh tido ngan aman hihihi..

sronok dapat jumpe Afif dan mamanya, rasa tak puas nak borak2. len kali kita leh hangout lepaking plak. bole stori mori macam2x.

uit antara ramai2 ni Liya la paling hebat skali. 1st frame leh tahan lagi, masuk 2nd, tangan ni dah lenguh. huhuhu

MeL said...

beshnya men bowling reramai!..u pegi birthday Ian & Aira x?

Farah said...

liza:haaa tulaa jenuh aku ajak..

liya:hehe menjadik je...kalau dekat2 area OU ke the curve ke bisa di atur...sonok dpt jumpe liya :D

azza:ha ni sorg lg..next time mesti dtg tau...

yati:hikss...tulaa sibok main kite ari tu...takpe next time boleh gather2 lagi..ajak lg ramai plakss....rumah kitekan dkat2 je ..ckp je mane giant pon boleh ahahaha..

Mel:i tak jadik pegi sbb nak drive ke ampang umah ian tu jauh plak sensorg..ni pon dpt lepas sbb OU dkt ngan umah hihi..takpe kite tunggu besday Mika plakkss..

SemuaTentangKita said...

oh yep, hehe nanti afif dah besar abg hannan da tak main da kejar2 ni..masa tu abg hannan dah main beskal da. hehehe

Farah said...

takpe abang hannan nanti afif kejar abang hannan naik basikal hahaha..

Awards ~~thank you!