Monday, August 31, 2009

Bagaimana anda menyambut malam merdeka??

This is how we celebrate our Merdeka day last night...

....makan aiskrim sambil layan movie...
Baskin robin tgh ade promotion skang..got this at 17 ringgit je...dpt 31% diskaun..ha ape lagi..malam ni pas buka pose sila terjah Baskin robin berdekatan k!

16 comments:

azzamoro said...

yummeh..sedapnyer...

Jiey^Mien said...

me? so bad! tak ingt pun smlm mlm merdeka.. :P

Elyn said...

hiks we all bantai makan mekdi!! konon nk berhuha cam zaman muda, tapi blur x tau nak pi mana malam merdeka....... akhir nya balik umah tido je la hihih

izan ishak said...

farah...sedap sgt tuh dpt makan baskin robin!

semut-terbersin said...

hoh lupa nak serbu baskin robins..every 31st of the month mmg baskin ada disc 31%

Drama Mama said...

oh tak ingat plak semalam merdeka uhuhuhu. baskin robbin yummeh dah berbulan tak makan hehe

U-jin said...

haiyo sedapnye...sejak posa x merasa lagi aiskrim....slurpp..

liana said...

ala, mungkin saya sorang jer yg x kan cari BR ni coz saya kurang minat skit mkn aiskrim...ngilu...huuhu

Lady of Leisure said...

adoi, rindunya nak makan rum raisin kat baskin robin dengan topping pineapple...

Nurhayati said...

jap lagi nak pegi BR.. jom2x.. layannnn

Ummi Salsabila said...

em..sedapnyer..xsmbut plak merdeka..:)

Farah said...

azza:sedaappp!

jiey:erk..cemano leh lupo mokcik?

elyn:haha kami pon ingat nak lepak mekdi sekali ternampakla plak BR..

izan:mmg sedapp!

ila:aah btul2..lagi 2 bln baru dpt diskaun balik..

lady:apelagi..terjah cepat!

u-jin:bln pose tekak nak makan semua bende hahaha

liana:sakit gigi ek?

yati:jom jom!

US:hehe kami sambut di rumah saja..

Farah said...

baizurah:hahaha mmg yummeh!

Cikpid said...

yummi..sdpnye..kat Kulai xde baskin n robin..so kene mkn sekerim mat kool jek..hahahha

Farah said...

cikpid..eskrem matkool pon sedap jugakk..bolan pose ni semua sedapla

white rabbit said...

cik rabbit sambut merdeka atas katil je dgn hubby sebab mata berat gila makan banyak sangat..terbungkang sampai takleh gerak...heheh..jerit merdeka atas katil sampai tertidur.heheh

Awards ~~thank you!