Monday, October 12, 2009

Nape hari Isnin mesti rasa sangat malas..

malas btul la saya hari ni..email masuk berduyun2 tp saya buat bodoh je sampai skang tak baca..takde mood btul hari ni plus kepenatan pergi open house dan kenduri kawin tak habis lagi..

On Saturday....dengan azza n my sister pergi temerloh untuk memenuhi jemputan kawin kawan kelas kami di MRSMKT dulu...pengantin lelaki dan perempuan adalah classmate kami..so kalau tak pergi sangatla rugi hahaha sebab kami pon tak sangka mereka akan bercinta dah berkahwin..dulu time sekolah masing2 ade pilihan hati sendiri..bertambah seronok sebab dah berjanji juga dengan kawan2 yg lain utk berjumpa di sana...

budak ni well behave mase kenduri sebab dah cukup tido dlm kereta..sepanjang perjalanan tidor je..isk saya ni mmg fail btul la bab posing2 ni..

pengantin lelaki yg segak bergaya..
agak tak syok sikit..bila ade tetamu VVIP (ampun tuanku!)....pengantin pon susah nak beramah mesra dengan kawan2...jadi kami dapat ambik gambar dari jauh je la....anyway selamat pengantin baru shikin dan is!! semoga cepat2 dapat baby :D....

nak minta maaf pada Mel sebab kami tak sempat nak dtg birthday party Mika yang encem tu...balik je dr temerloh dalam pukul 3.30 pm terus menuju ke open house rumah babysitter afif...lepas tu terus boom! letak je kepala atas bantal..belayar sampai ke maghrib hahaha ingatkan nak tido kejap je....gila penat drive...si azza jadi co-pilot dengan bantuan GPS die tu jadi die sempat gak tido dlm kereta hahaha..pastu hanta adik saya balik umah mak kat klang sebab mak saya dah bising assistant die (adik saya tu la) untuk buat tempahan roti jala saya pinjam kejap.....kemudian sambung lagi satu open house...
first time reveal muka bbsitter afif hehe..
afif dan darwish (another baby yg bbsitter afif jaga)

actually hari sabtu tu saya ade 5 jemputan open house + 1 kenduri kawin...niat di hati kalau boleh nak pergi semua..tp sebab dah drive pergi balik temerloh tu..penat sangat... saya dapat pergi open house yang dekat2 dengan rumah jela..

Hari Ahad....sibok juga..pagi mengajar tuition dan balik je rumah...siap2 untuk ke open house plak di Klang...rumah Zilla..kawan saya skolah convent dulu..sama2 naik turun bas hahaha...kejar bas..pergi lepak2..tapi skang nak jumpa setahun sekali je..time raya jela..
okla..nak dekat sepuluh kali menguap dah ni...nampaknye kena buat nescafe la jugak..kalau tak..ade plak muka tersembam kat meja nnt kang..chow!

18 comments:

Cool said...

Sebab hari isnin banyak biru (blues):P

Unknown said...

sebab hari isnin kena bgn cepat.. setelah 2 hari bgn lmbt...

Hanz Jamaludin said...

me pun tengah fenin..tak tahanlah lately ni heaty sesangat!baru pekena nescafe 3-in-1 pun x jalan!

MeL said...

its ok babe. i pun dpt byk invitation on the same day hehe..

Anonymous said...

heheheee..cuba kerja kat kelantan lak..mesti hari ahad yg malas..hari isnin ok aje..kikikiki..

Lady of Leisure said...

ni kes monday blues la ni yer farah..
heheh... apa kata kita usulkan setiap hari keje lebih satu jam.. dengan itu hari isnin, tengahari baru masuk keje... wakakak ok tak?

Unknown said...

monday blues.....sabar beb.lg brp jam je....

..:: WiRdA ::.. said...

tul tu. mmg susah kalo jemput vvip..org layan vvip je lebih..aku kalo jadi pengantin mmg aku banned vvip..hahaha..(mcm la ada vvip mai kenduri aku..hahahah)

Cikpid said...

kite ni sonok g kenduri kawen kalo anak x meragam kan??hehehehe..

jauh ko bjalan farah..dh smpi ke kampung aku tu kalo temerloh tu

Drama Mama said...

i pon monday blues gk eventho dok umah ja haha bole tak?

3740Journal said...

berminyak giler muke aku siut.. akakaka.. nampak tembam pulak tu... ker mmg ilusi dr camera ko.. hehe..

Eliss said...

hr isnin aku pun malas + ngantok..hehehe

isabelle said...

bila u kata x pandai posing tu, terfikir lak i...asri kan concern psl penampilan u. dia x wat kelas utk posing lg ke?hehe. bertuahnya dpt laki mcm tu.

x best la bila ada VVIP dtg wedding. pengantin tpaksa berjauhan.hahaha.

gmbr afif yg dgn darwish tu nmpk mcm adam anak yaya la.haha

Jiey^Mien said...

Cuba kalo hr isnin tu public holiday, mau rasa malas tu turun ke ari selasa plak..
hehehehhe..

Farah . 5577 said...

hi farah.. :)
hop hopping.. oh mmg sesungguhnye isnin tu memboasankan..! uwaaa...
xsbrnye nak blk.. tlg laa bleh blk awal..
sy bukan shj monday blues ttp period blues juga ni..

p/s: farah dh bls komen farah.. hehe..

Elyn Sani said...

ahaks i igt i srg je mls........ rupenyer ramai kene penangan malas hihih

mummy_adam said...

kalau ena plak,bukan monday jer malas.. hari2 pun malas.. hehe.. keje dlm keadaan malas ;)

mancet said...

isnin mmg sgt blueess,,tp hari selasa baru aku boleh bace blog orang hahahah demmit kan *sedih betul

Awards ~~thank you!