Monday, March 8, 2010

Huru-hara

minggu ni adalah minggu huru- hara bagi saya..kerja yang bertimbun kena siapkan before wednesday..dah la kerja yg sedia ade dah banyak..datang plak 2 tender sekali!!

hari2 pon ade meeting yang wajib attend..takleh nak lari huwaaaaa!!

hari khamis saya dah cuti..sibok2 ngan preparation kahwin adik saya.majlis kahwin adalah 3 hari 3 malam ok! memang sah sah akan kepenatan yang amat di tambah plak dengan badan yang tak berapa nak sihat ni..batuk2 dah masuk hari ke -3..makan ubat serupa macm tak makan je.

eh okla takleh bebel byk2..kena baca proposal tender sebelom masuk meeting...tata!

10 comments:

fabulous.farah said...

batuk gak ke?

jaga diri..~

Drama Mama said...

hamboi busynya! take it slow...jgn pening2 ya. :-)

CikLilyPutih said...

Farah,
me too. Contractor submit tender melambak2 nie, nak kene review. Sampai kepala nie pusinglah kejap tadi.

|| NaFiRaa || said...

ai pon sibuk gak!!huhuhu

lily lotus said...

penatnya. i can feel u babe. takpe minta hubby urutkan..hehe

isabelle said...

i pun dlm bz..sempat lagi jenguk blog..hehe addicted!

yatie chomeyl said...

gambatte ne...hope dpt siapkn kije2 tu sblm bercuti nanti ;)

:: m.u.n.i.r.a :: said...

take care farah!jaga diri dalam kesibukan ini huhuhuhu

fizamior said...

makkk aiii... 3hari 3 malam... betul2 grand tuh... good luck babe!! jaga kesihatan!!!

CHeeSYaNa said...

aku pon busy giler.. meeting pagi petang.. nak pump susu pon kene berkejar2 and skip lunch.. tu yg jalan laju jer time jumpe ko semalam.. pastu tak berapa sihat sangat.. musim kot?

Awards ~~thank you!