Thursday, July 29, 2010

Movie marathon

Minggu lepas,dalam sibok2 dengan tender dan proposal sempat lagi saya tengok 2 buah filem.

Ni citer pertama yang kami tengok..The Sorcerer's Apprentice...hmm sejujurnye saya bagi 2 bintang je sebab memang takbes lansung! boring dan bagi saya movie macam dah bersepah dah..husband beria nak tengok sebab ade nicholas cage so layankan jelaaa.. dahla hari khamis..esoknye nak kerja..saya tengok citer ni sampai tertido2 dalam panggung hahaha..



On Sunday,layan the inception plak kat OU...haaa yang ni saya bagi 5 bintang!!

untuk orang yang suke movie kena berpikir2 nak kan ha elok sangat la tengok movie ni...saya rase movie ni memang sangat lain dari yang lain plus pelakon juga hebat2 dan saya rase ni movie leonardo yang terbaik la setakat ni selepas Titanic.



Kedua2 movie ni saya bawak afif...die pon syok je layan movie skang..concentrate ok pastu tak lama die tido hahahhaa senang hati saya ..
gamba tayang lobang hidung memasing hahahaha

8 comments:

Cik Lily Putih said...

The Sorcerer's Aprentice tu biasa2 je. Best lagi harry porter. dah tengok pun

Lady of Leisure said...

inception dengar kata best..

Drama Mama said...

muka u and asri macam sama lah farah! e'eh afif layan tengok lobang idung mak pak dia laks. hahahahha

http://twinkywinkystars.blogspot.com

mommynadia said...

cute la last pix tu..;)

p!nkerton said...

weahaha hebat2, ni dah movie afif yg ke berapa agaknye hehe..

NM said...

oo love leo..mmg suka semua movie. even dia nampak agak poyos tapi suka filem² dia.. :D

atulhani said...

nak tengok inception jugaaaak.....

Hidayah Ismawi said...

Totally agree with you on your opinion of The Sorcerer's Apprentice and Inception :)

MY LATEST POST: The Sorcerer’s Apprentice

Awards ~~thank you!