Thursday, January 27, 2011

Bersawang..

Tuan tanah sangat2 tak sempat nak update blog..kesian kan..busy gile sampai nak MC pon tak boleh..sebab kalau MC 1 hari mesti bile balik semula kerja bertimbun2.Makan ubat kat opis..pastu kepala weng kejap sebab ubat jenis mengantuk..sebab tak tido,kepala jadi pening.


tapi dalam sengsara tu..I received a good news today! Alhamdulillah...akhirnya bos lama releasekan jugak saya by end of this month...hahah mau tak release..2 project berjaya saya closekan dalam bulan ni ok..and candidate untuk replace tempat saya pon dah dapat (hehe candidate ni pon saya carikkan sendiri)..Alhamdulillah Tuhan permudahkan urusan saya..so by next month,officially saya akan berada dalam sales team hehe..sangat2 excited sebab lepas ni dah boleh fokus 1 kerja je..maybe takdela sekelam kabut skang..sampai husband ajak lunch sama pon kena tolak..sian die..of course laa sapa la taknak lunch/dating ngan husband kan..tp nak buat macam mane..tuntutan kerja sekarang ni menghalang saya berfoya2 walaupon seketika.


Oh cerita pasal berfoya2..hari minggu memang dedicated la kan untuk family bila dah weekdays keje macam orang gile..so sempat jugak dating and tengok wayang dengan husband cerita season of the witch.

Syok gak citer ni..tapi rasenye tak sesuai kot bawak budak2..sebab banyak scene terkejut2.



Oklaa tuan tanah tak dapat nak berblog lama2...sekadar lepaskan rindu je nak menaip kat sini..sian kat blog ni harap2nye tak bersawang la yer..rindu jugak nak melawat blog lain..mesti byk cerita saya dah ketinggalan huhu..

tata~

1 comment:

yatie chomeyl said...

hope lepas ni dh rilek sikit la, sian farah busy sgt lately kan..blog pun kurang cerita dah

Awards ~~thank you!