Wednesday, October 12, 2011

BBW!!

Berbaloi2 sangat untuk ulat buku dan juga bukan ulat buku sangat mcm kami haha..harga murah gile okey!Credit to fatih sebab tweet pasal bende ni kalau tak kompem saya pon tak tau hihi..


diorang ada sediakan kotak..so senang la buku2 yang nak di beli masuk dalam kotak je..tp kalau rase nak borong banyak2 baik bawak troli.
kami pergi hari isnin so kurangla sikit umatnye.
komik!!kegilaan daddy afif
buku2 saya..saya dah tak minat nak baca novel cinta..skang ni lebih pada buku motivasi..hehe sudoku memang my feveret!
daddy punye..
afif punye ,yang fairy tales tu adik pompuan saya punye hehe
semua ni 101 hinggit saje! murah kan?




4 comments:

Joy said...

berbaloinye....tp x sempat masa nk slot in pg situ...huhuhuh

yatie chomeyl said...

murah gile, bestnyaaaaaaaaa

mommyNadia said...

ala bestnye..jauh nakke sana ;(

wanie said...

mmg berbaloi..murah2 buku kat situ..wanie pun dah pegi..tapi rasa macam nak pegi lagi je memborong buku...hehehe

Awards ~~thank you!