Thursday, January 24, 2013

Almost full!

Tak sangka sangat registration Brooks run tu dah nak penuh..seingat saya la last year husband register last minit so tahun ni pon lenggang kankung jela plan nak register hujung bln January.Sekali bila bukak balik webiste http://brooksmalaysia.com/  last monday depa kata registration dah nak penuh! ..dan dan tu jugakla register online...fuuh nasib baik..kalau tak melepas nak lari dalam event ni tahun ni.



Ok I have to remind myself untuk pergi awal2 masa race kit collection day tu sebab nak beli vest..kalau tak kena lari tanpa vest la nanti..macam tak feel plak ahhahaha ngade kan

Ye mak lari 10km je noks!cukupla kot..kunun lari together-gether dengan husband..tapi kompemla saya kena tinggal lari sorang2 nanti kan..die laju je kat depan.

Preparation?

1. Sports attire dah cukup..sports bra,running tight memang dah beli before pregnant Akif....nasib baik muat lagi hihi.oh kite kena beli kasut baru sebab yang lama macam dah nak tercabut tapak.kesian.
2, Gadget ? errr memang takde..aahh lari jelaa nanti kite beli pelan2 yer..
3. Training pon baru start tapi tu pon lari tak sampai 5km dah semput hahaha ok tunggu kasut baru supaya gigih train sampai 10km.

Ok pada yang nak masuk tapi belum register lagi..ha cepat2 register sebelum full!

2 comments:

isabelle frankly said...

hebatlah ko siap boleh naik join running events cenggini.
aku kejar adib je la jwbnya

Farah said...

is: ade org lainlagi hebat..aku join untuk jadi sebab aku berjogging setiap minggu.kalau tak nanti asik mengelat je nak jogging.

Awards ~~thank you!