Sunday, March 17, 2013

Huggies Dry Pants "Change for Better Convenience"

Ahad minggu lepas sempat juga kami menyinggah di Mydin USJ untuk attend 'Huggies Dry Pants " Change for Better Convenience " Roadshow...excited nak pergi event ni sebab Afif (dulu) dan Akif memang saya start pakaikan pampers jenis ini once diorang dah start merangkak..


Sebenarnya promosi dari Huggies seperti ini senang diketahui dengan mengikuti facebook Huggies Malaysia..banyak sebenarnya promosi dan contest yang Huggies anjurkan hampir setiap minggu.Tak rugi follow..


Sampai sahaja di sana dalam pukul 8 malam..register la dulu kan..sebenarnya excited nak masuk contest-contest yang ada..tapi kami sempat masuk 1 contest je..




 Antara performance yang ada..comel je budak-budak tu menari dengan Huggies Dry Pants

 jumpa Yana babyibu di sana..tengok kat belakang ramainya orang..masa ni tengah acara kemuncak penyampaian hadiah untuk contest "Cabaran 30 saat Huggies"


Akif join contest bergambar ni hehe..mudah sangat sebab Akif memang saya dah siap pakaikan pampers Huggies Dry Pants

Dapat goodies dan sempat beli Huggies Dry Pants dengan harga promosi..see tak rugi pergi event macam ni


Anak-anak saya sebenarnya memang pengguna Huggies Dry Pants once diorang dah start merangkak..Kenapa saya pilih Huggies Dry Pants?

  1. Mudah dan senang di pakai sesuai dengan Akif yang sekarang ni memang tengah lasak..sampai nak pakai pampers pon ambil masa yang lama..oleh itu saya decide "Tukar untuk lebih senang di pakai" kepada Huggies Dry Pants di mana sarungkan pampers Akif menjadi lebih mudah tak sampai 30 saat.

Tugas jadi lebih cepat dengan 3 langkah mudah "Koyak,Salin & Lepas" 

  2. Akif mempunyai kulit yang lebih sensitif (eczema) oleh itu saya semestinya perlu berhati-hati memilih pampers yang bersesuaian. 



Dengan ciri-ciri yang lengkap di bawah Huggies Dry Pants terbukti secara klinikal membantu mencegah ruam lampin dan memberi keselesaan kepada baby,


3. Akif baby yang aktif dan lasak..dengan peregang lembut di bahagian tepi Huggies Dry Pants memberikan lebih keselesaan dan membantu menghalang kesan merah walaupaun semasa Akif sedang aktif bergerak dan sistem pengunci untuk menghalang kebocoran.Tambahan pula musim panas ni..saya memang suka pakai Akif Dry Pants sahaja dirumah dan Akif nampaknya sangat selesa begitu.



 Akif dan Huggies Dry Pants di mana sahaja dalam apa jua keadaan


Size XL untuk Akif...

Untuk dapatkan sampel percuma sila layari http://www.huggies.com.my/huggies-community/request-a-sample.aspx

Cubalah!I'm sure mommy yang ada anak lasak dan aktif lebih gemar menggunakan Huggies Dry Pants ini.

1 comment:

BAYU HEBAT SDN. BHD said...

haah..mmg sgt mudah keje mak mak. nak2 lg kalu travel ke..dlm kete ke...has dulu pun guna huggies gak kt anak2.

Awards ~~thank you!