Saturday, February 14, 2009

The Family 1



-Afif with Tok Uda-

Malam td ade famili gathering kat rumah pak usu saya in the same time celebrate birthday pak usu yg jatuh pada valentine day .....memang almost every weekend famili saye akan berkumpul dan macam biase masing2 akan bawak 1 dishes (konsep potluck)...
saya macam biaselerrr akan bawak buah...mak saya plak bawak roti jala dan kuah durian..-40 years -

hehe bile sessi makan2 bermula...husband saye perhati je ape yg saye amik (die takut saye makan nasik lemak hehe)...dun worry laa abang...iman saye masih kuat lg hehe...-Roti jala dan kuah durian yang sempat saye songlap bawak balik hehe-

Saya sgt appereciate famili saya especially lepas saya kawen...sbb tu saya jarang miss famili gathering....bile susah pada mereka jugak kite mengadu...bile senang jgnla plak kite lupekan mereka okey!

p/s:tak sempat nak amik gamba byk2...bateri kamera habis huhu

2 comments:

3740Journal said...

woit camner ko leh kurus balik..mencinyer.. bagi aku resepi yg laki ko buat tu..

BTW aku dah gune krim halia tu.. laki aku cakap aku dah bau macam teh sarbat tau mlm2...uwaaaa

Farah said...

hahaha...alaa bgtau la laki ko nak cantik tahan la kejap...ade menjadi tak?

Awards ~~thank you!