Tuesday, March 31, 2009

Mom of the Year Award!


Td menyinggah kejap ke blog azza dan blog elliss...eh baru pasan saya dapat award ini hihihi..first time you....thanks azza dan elliss..

1. Admit one thing you feel awful about (involving being a mom). Once you have written it down, you are no longer allowed to feel bad. Remember you are a good mom!

Bile afif merengek nak berkepit je dgn saya dan masa tu plak saya tgh ade byk keje yang perlu di buat..nak masak..nak kemas umah huhu...adekah saya memerlukan maid???oh tidakkk saya masih tabah lagi...

2. List 7 things you love about your kids, you love doing with your kids, or that your kids love about you.

  • perkara yang amat saya suke bila saya dpt breastfeed afif.. dan kadang2 die akan senyum dgn saya bila habis menyusu...maybe die ckp thanks mama..hihi
  • saya suka bila afif dah pandai berborak2 dgn saya dan daddynye...macam paham je ape kitorg ckp..bila melayan afif..kepala serabut pon jadi tenang...
  • saya suka tgk perkembangan afif hari2...setiap hari ade je bende baru yang die tunjukkan dkt saya...yg latest sekarang ni dah pandai pegang barang dan selak baju saya utk menyusu...
  • saya suka bile afif tido (so peaceful) dan bangun pagi...die tak pernah melalak atau merengek bila bangun tido..sentiasa bangun tido dgn senyuman di bibir bile saya ckp 'good morning'...positive thinking la budak ni hehe...
  • saya suka bawak afif jalan2 dlm kereta sbb die behave dan tido sepanjang perjalanan...
  • saya sgt suka perasaan jadi seorang ibu ni....rasa sgt di sayangi dan sangat di perlukan oleh anak saya...
  • afif pulak sgt suka saya ade dgn die...kadang2 tak payah pegang..asal die nampak kelibat saya die akan behave (saya selalu baringkan die dekat sebelah bila saya semayang dan husband pulak takde rumah masa tu)

3. Send this to 8 other moms of the year that deserve a reminder that they too are the best moms that they can be. Remember to send them a note letting them know you have selected them, and also add a link to your post that directs people back to the person who nominated you.

rasanya ramai dah member2 dlm list saya dah dpt award ni...tp saya nak bg jugak..kalao dpt double award nasiblaa ek..

mama wafiq-elyn
mama wafiy-liza
mama hannan/nuha-mrsharis
mama raisya- fini
mama athirah-fatih
mama taufiq-iqin
mama mika-mel
mama haziq-kak putri

award yang lain (di anugerahkan oleh eliss) saya tepek kat tepi tu ek..

5 comments:

Elyn Sani said...

time kasih ngan award ini...... saya pun dh award kan farah tau!!! hihih

Farah said...

warghhh..ye ke?tima kasihh

p!nkerton said...

aiyo aku pon dapat ke?
kihkih
time kasih la ye.. 1st time nih ;p haha.
(tp tatau la bile nak buat, bz gile!)

Farah said...

fatih:hehe layannn

SemuaTentangKita said...

Ala darling..sy dah dapat la ini award..tkpe..tkpe..nti sy mention nama awk dlm my blog..

Awards ~~thank you!