Friday, April 24, 2009

Mama punya pasal afif plak yang kena~~

Sian afif ,sbb mama die degil takmo botakkan rambut awal2...afif dapat bisol kat kepala...besar lak tu....nasib baik tak meragam...pegi klinik dr tekan2 bisol tu pon selamba je die tak nangis..pagi tu ingatkan rashes biasa so mama sapula krim rashes..sekali nampak ade mata plak...aik ni bukan rashes ni...tanye dr sbb ape...dr ckp sbb dari peluh2 kat rambut atau maybe lepas mandi tak keringkan rambut die betul2...ok ok my bad...esok jugak mama botakkan rambut afif k...Lagi satu hal kes naya...malam td afif tido pukul 11!!!tak pernah di buat k...selalu pukul 8.30 sudah tido plg lambat pon kol 9....kelmarin ade gak buat gini tapi sampai kol 10 dah tido.....aishhh ni semua sbb nescafe la ni...ok ok hari ni mama breakfast ngan fresh milk..n kat ofis minum milo je...no more nescafe dah......mata mmg kuyu tp takpe cuba menyibokkan diri ngan blogging utk hilangkan mengantuk hahahaha..alasannnnn!!!

Gambar kat bawah ni melayan afif dlm bilik...nak suruh die tido...tgk muka mcm dah penat tp mata bulat lagi...
ni muka2 kena paksa tido....

haihhh ...budak ni..mama suruh tido die gelak2 plak..dah kol 11 ni...esok mama kena keje plak...
ok..ni aksi mengulat afif yang terbaru..sudah boleh angkat bontot...kalau tak jaga betul2 boleh jatuh katil...sbb die dah pandai menyondol2 kepala ke depan..ni tandanya nak tido la ni...

4 comments:

azzamoro said...

siannyer afif ade bisul. Hope cepat baik.

Weh baiknyer anak ko tidur kol 8.30 mlm. giler aku jeles. anak akus elagi kitorg tak tidur dia tak tidur tau. kalau kitorg tidur kol 12 ker 1 ker baru dia tidur. tensen woo.. ni jenis mak kene tidur skali baru dia nak tidur.

Elyn said...

dedule wafiq pun koi 8 dh tido tp now koi 10 udah tido... kdg je die terlajak x mo tido!!!

cepat baik tau afif!!

Hasliza said...

wah..bagusnya afif tido awal..aku sama kes mcm azza..tp terbalik..wafiy paksa aku tido sama waktu dgn dia..bila jam dah kul 1030pm..wafiy dah meragam2..pujuk dgn buai pun tak jadi dah..dia nak aku neneng dia kat katil kitaorg sampai dia tertido..huhu..skrg ni no CSI,house or movie after 10..cian mama wafiy

Farah said...

azza:hahaha afif ni kategori kuat tido jugak la...siang pon byk kali tido..pastu malam tido awal plak..

elyn:hehe wafiq makin besar...makin lambat la tido gayanye..

Liza:haha aku pon dah tak larat nak layan sgt muvi lewat2 malam...kadang2 tertido sekli nagn afif hahah sian daddy die tinggal sorg2 kat ruang tamu..

Awards ~~thank you!