Monday, April 13, 2009

Not too late~~

I hope I'm not too late to join this contest.....

sudah lama sebenarnya nak tulis entri pasal ni...tp kesibokan yang melanda sejak 2 3 minggu ni membuatkan saya tertangguh2 utk menaip....hari ni afif demam dan saya pula terpaksa ambik emergency leave...curi masa sedikit (semasa afif sedang tido) memandangkan tarikh tutup sudah dekat....

Bila afif demam begini...saya dan daddy afif terpaksa berjaga malam...bukan ape takut juga panas badannya menjadi lebih teruk pada waktu malam...bila dah tidur pon tak cukup..mulalaa sakit2 belakang dan seluruh badan terasa sungguh letih....oh alangkah baiknya jika saya dapat memiliki OSIM uVibe ini.....
Tengok ni saiznya kecil dan saya boleh membawanya ke mana2 sahaja...serta pemakaiannya juga mudah dan saya boleh mengurut di mana2 bahagian badan yang terasa sakit dan lenguh...bess kan..

Haa....dan semestinya lebih bess dan lebih seronok sekiranya saya boleh dapatkan OSIM uVibe secara free dengan menyertai peraduan ini tentunya dari......

Where Malaysian Moms Unite
oh ya...bagaimana saya boleh terjebak di dalam MomBloggersPlanet ini??Saya tertarik dgn usaha littlemama ,owner blog ini mengumpul semua blog mommy di Malaysia mengikut state dan region bukan sahaja dari Malaysia malah negara lain juga didalam BlogDirectory
....saya rasa ahli2 di dalam BlogDirectory sgt cool...and heyy!! me want to be part of it too....seronokkan bila tgk rupa2nyaa ramai mommy2 yang mempunyai blog mereka sendiri...berkongsi cerita dan pengalaman masing....dan dari sini saya byk membuat kawan secara virtual...ape??anda juga ingin sertainya..boleh...cuma klik di BlogDirectory dan ikut sahaja step2 berikut utk menjadi salah seorang ahli di dalam MomBloggerPlanet ....sunguh senang!!

Bukan sahaja Osim uVibe yang menjadi tarikan saya utk memasuki pertandingan ini....hadiah2 yang lain juga tidak kurang menariknya....especially the baby sleeping bag-grobag...Afif will be overjoy to have one!!takdela afif kesejukan lagi malam2 (sbb tido lasak..tuan ntah kemana selimut ntah kemana haha).....i know that little mama using this for her daughter and she gives good comment for this sleeping bag hehe...p/s:tamakkan saya nak dua2 hadiah sekali hihihi....saja mencuba...harap2 boleh menang....


3 comments:

Farah Ikin said...

Hai farah....salam..apa kabar?? byk nyer celoteh awk kat dalam blog ni..tak larat kita nak baca nyer..tapi sonok..hihii

Farah said...

hahaha...saya mmg suka mengomel sorg2...eh ramai jugak2 budak mrsmkt yang ade blog tau...leh tgk dkt link friends saya

Farah Ikin said...

aah..saya dah tgk kat link awk tapi tak sempat nak click lagi hahaha...nanti kalau ada masa leh tgk yer

Awards ~~thank you!