Thursday, June 11, 2009

La ila ha illallah~~

tak sabanyee nak balik....cepatla 5.30..hari ni puasa dan akan berbuka di rumah mak di klang..mak dah tepon awal2 die dah beli nenas ari ni dan nak masakk pajeri nenas hehehe..my feveret!

balik nnt terus mandi dan tukar baju n siapkan afif dan shoot ke klang...lepas berbuka kat rumah mak..kami kena pergi ke kenduri tahlil kat rumah pak usu plak (dekat je ngan umah mak) lepas isya'.....

haha tak saba nak tunjuk kat mak afif dah pandai goyang2 badan bila kite berzikir la ila ha illallah...ntah mane ntah die belaja...hahaha...pastu die dah pandai buat bunyik klak klak ngan lidah...n dah pandai geleng2 kepala....haihhh ni yg rase cam nak berhenti kerje tgk anak je kan..hati risau pon leh jadi tenang bila duduk ngan anak...

apesal rase lambat sgt jam ni!!!!

tadi call en asri saya...hehe cam ade harapan cerah je nak beli jumperoo tu..tp en asri kate kite belikan katil afif dulu bln ni..hehe then baru leh beli jumperoo plak yeahoo!

8 comments:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

bleh gang sama encik suamiku..suka makan pajeri nenas :P aku sampai skang tadak katil baby..skang tido kat ruang tamu :P

Farah said...

hihihi..same ke?? haihh tak saba nye nak balik ni nak makan pajeri..

saya pon takde lagi..afif dah masuk 6 bln baru nak beli :P..waahh tido ruang tamu?? nasib baik umah sendiri ek ..ok je :D

Cikpid said...

afieq pon xde katil baby..ddk menyemak celah ketiak mama die jek memlm..hahhaha...

Selamat berbuka puasa Farah..hehhee

Farah said...

tima kasih cikpid!

hehehe samala ngan afif..siap nak pelok2 haihh

U-jin said...

hehe..xcited sungguh kan...
anak 1st ngan 2nd merasa ler katil baby bagai...yg no 3...xdak..haha...
tp bagus gak ade katil tau...xde ler menyempit ngan kita...eheks..

mummYaeesh said...

hiks..dpt bygkan afif goyang2 badan tu..mesti cam org tua tgh berzikir kan..ahaks!letak nak pic dia nnt!takpun video ke?

Farah said...

u-jin:hehe..skang ni mmg menyempit lagi..tp dah semakin lasak habis time tido die tendang2 muka kite.kena belikan jugakla katil..

mummyaessh:hahaha tu la..nnt sempat nak amik video laks :D

Yan said...

same same.. Qispun pandai goyang badan kedepan ke belakang bile sebut Laila Ha illallah...

Awards ~~thank you!