Friday, July 10, 2009

I really need a vacation~~


Pagi2 lagi dah sangap..padahal material mengajar tak siap lagi untuk malam ni..kerja opis tak berapa byk ari ni jadi waktu lunch nnt boleh curik mase siapkan material mengajar...

arghh...saya mmg sangat2 terasa nak pergi bercuti!!!

takyah jauh2 dekat pon takpe.....husband ade ajak pergi bercuti hujung bulan ni maybe ke Port Dickson je tapiiiiiiiiiiiiiiiiiii starting dr 18hb sampai 26 hb July penuh dgn acara kenduri kahwin sepupu ....huwaaa...dah nama pon sepupu..mane leh ngelat tak pergi lak kan...kang sedara tanye farah ngan asri mane (mmg orang akan tanye punye) takkan nak jawab pergi bercuti! tak seswaiii...kenduri saya diorg semua menolong..kenduri diorang kena balas plak...walaupon mereka tak pernah tak sebut tp sebagai anak sedara yang " reti bahasa" mestila tolong jugak...

takpelaa takde rezeki bln ni..bln dpn tak tahu dpt pergi ke tak.lagipon dah nak puasa dan raya...mesti sibok nak ganti pose la nak carik baju raya la.. pastu takkan nak bercuti time pose lak..tak seswaii ...

takpelaa....insyaAllah kalau ade rezeki lebih maybe akan bercuti ke Langkawi hujung tahun ni..lagipon perlu menziarahi sedara mara di Kedah.... setelah hampir 2 tahun saya berkahwin..tak pernah lagi bawa husband ke sana..alang2 boleh celebrate anniversarry di sana sekali!

takpela abang..duit percutian tu boleh buat beli baju untuk pergi kenduri plak hehehe..saya dah ketandusan baju ni..asik dok rotate baju kurung yang sama je..kasihanilaa isterimu ini....


19 comments:

Elyn Sani said...

i pun farah!!!! tp byk tul mende nk settle!!!

Cikpid said...

xde baju dh??amboih sian btol..meh g www.cikpidcloset.blogspot.com..eceh terpromote plak..

isabelle said...

hahaha..baek punya rayuan kat asri.
harap2 dia baca la.

Jiey^Mien said...

nak gi bercuti gak la..
ari tu ada voucher PD, tapi dah terhilang la plak.. takut nk bgtau MoF nih..
:P

Anasfadilah said...

saya nak pergi cameroon untuk bercuti lagi..saya suka udara yang nyaman,membuatkan pipi saya sejuk kemrah-merahan

terasa seperti liv tyler ketika saya berada di cameroon..ahahah

oh..dan juga strawberry untuk sarapan,lunch dan ndinner pun tidak mengapa,pasal saya sokaaa!

mama idzareef said...

saya punnnnn... nak g disneyland... puhhh.. angan2 tak hengat.. bandung pn tak lepas..kuikuikui..

liza said...

jom2 kita pg langkawi sesama..aku ngan fitri pun plan nak ke langkawi hujung tahun ni

3740Journal said...

woit2.. kalau ko pi ngan liza aku nak join skali.. jgn lupe eh..

langkawi eh..

MeL said...

farah, insyaallah next year i nk g perhentian buat scuba diving..jom!

Cool said...

me toooooooooo@!~ we all need a vacation!!!!!!!!!!!!!~

Tapi gi mana yaaaaaaaa?

liana said...

salam farah.saye gn hubby pun dah lame plan nak g ercuti2 malaysia.tapi asik x jadi jer coz my hubby asyik buzy memanjang.huhuhu.so kena lah dok rumah jaga anak.nak g kenduri pun x banyak,so x dpt gak lah baju baru.

atulhani said...

pergi langkawi kena sedia duit bebanyak untuk shopping hehe. Jangan lupa naik keta kabel (saya pun blom dapat naik uhuhuhu) dan gi island hopping. Boleh terjun tasek dayang bunting! serius langkawi sangat best.. waaa.. nak pergi lagi ::saya baru balik dari langkawi::

U-jin said...

farah...bajet becuti hat ni bek ke nx pecutian kat langkawi..lagi besh,,,,

alahai....nak raya ni mesti beli punyer..jgn riso ler...ahaks..

Dayah @ Real Ummu said...

saya pun !!.realy need a vacation..bila tah...schedule pack..

Yan said...

yanpun nak bercutila... tp kalau boleh nak tiket free jek.. hahahah

v said...

Nak coti gak! Sapa nak bawak ni?

Precious

Nurhayati said...

aku pun nak bercuti jua.. stress betul dok kl ni hihih..

Farah said...

elyn:tula kan..setel satu2 dulu..

cikpid:aku dah tgk dah! tp yg berkenan dah sold out!

isabelle:rayuan akan bersambung di rumah hahaha

jiey:huishh dpt bercuti free..bes tu!

dila:saya pon teringin nak ke cameron tp hubby suka pantai2 la..huhu

mama eve:uishh disneyland tu..takpe2 adela rezeki eve tu nnt..

liza:jom jom! ekeke alaa nnt tak jadi bencik aku!

azza: ha liza..ni sorg lagi nk ikut...kite plan aa btul2..harap2 jadi!

Mel:waaahh syok tu..hmm cadangan bernas tu..nnt i usulkan ke en hubby ek..

jiji:hmmm dpt pegi yang dekat2 pon jadiklaa..

liana:ekekeke pujuk hubby u cuti seminggu pastu round satu malaysia..sure sonok!

Farah said...

atul:kena bawak byk mane? ekeke takdela nak shopping sakan..yg penting dpt beristirehat dan jalan2 cari makan sedap2!

u-jin:btul btul..kami pon pk camtu..lgpon nak raya ni..duit raya byk nak bg kat anak2 buah nnt ekekeke..


Dayah:schedule mmg pack aje kan!

yati:uhuk btulla..dok kl ni mmg serabut!

yan:uishh bende free mmg bes!!

kak lili:ekekkee mereka dan kluarga mereka..

Awards ~~thank you!