Friday, July 30, 2010

Alhamdulillah..weekend datang lagi!

Syukur..walaupon kerja menimbun minggu ni,saya dapat jugak selesaikan satu2 dengan baik dan hantar tepat pada masenye..dan syukur pada Allah hari ni dah jumaat!!!! sukenye weekend..boleh tidor puas2 muahahaha..minggu ni hari2 tido pukul 2pm huhu.

Afif dan daddy pon memberikan kerjasama yang baik pada mama die yang sibok gile minggu ni..daddy la yang hanta afif ke rumah babysitter,mandikan afif , bagi afif susu dan layan afif main.Mama die tak habis2 dok ngadap laptop je kat umah sampai nak terkeluar rase bijik mata ni dah..i sayang u lebih la camni hihi

oh ya..weekend ni jugak saya ade 5 invitation tau pada hari sabtu plak tu..1 jemputan kahwin dah 4 jemputan birthday party..hmm saya terpaksa reject 2 invitation birthday party sebab tak tahu leh pergi ke tak lagipon jauh sikit dari rumah..sure tak larat nak pergi semua kan plus esok plak daddy afif kerja..biasanye kalau last day of the month je die mesti balik lambat.

yang kenduri kahwin tu wajib pergi sebab dekat sgt dengan rumah plus tu kawan saya mase belajar dulu..beria2 die sms dan hantar kad jemput...lebih afdal saya rase tunaikan hajat pergi yang dekat2 la dulu kan.

Selalunye kalau saya dengan afif seorang..saya larat pergi 2 rumah je hahaaha..pecah rekod kalau dapat pergi 3 rumah dalam sehari..harap2 berjayalah.

Anyway,happy weekend everyone! ap plan korang weekend ni.



7 comments:

liza said...

aku plak memandangkan fitri dah belayar..weekand kira kosong laa sket..tapi esok ada invitation makan2 kat umah wife org kapal yg duk senawang gak..haruslaa pg kan..pastu relax jer laa menantikan bulan ramadhan

Drama Mama said...

haa seperti biasa kitorang gi umah mak and in-laws.then kalau rajin boleh gi shopping sikit2. hiks

sunday kat rumah ja. orang pasang cabinet. huhu

http://twinkywinkystars.blogspot.com

Elyn Sani said...

happy weekend farah. aku ikut faiz pi menebasssss

atulhani said...

weekend pada saya takde makna apa-apa sebab kerja seperti biasa.. maklumlah kerja shift.. betul, banyak aktiviti masa weekend seperti qada' tido.. ouh, takde maknanya huhu... well..selamat pergi makan-makan.. enjoy ur weekend ;-)

an15 said...

mine? bbq!! yezzaaaa...

happy weekend

Mrs. Simplicity said...

time keje busy, time weekend pun busy ye!

intanmaria said...

kami hujung minggu lepas masuk spore..
seronok..tapi yang lebih seronok dapat spend quality time with hubby and ecah
_________________________
http://mariaariffbaby.com

Awards ~~thank you!