Thursday, August 5, 2010

Bile budak 1 tahun 8 bulan mula pegang kaler pensil....


haha nila jadinye...bukan mewarna pon..lebih kepada menconteng.. kalau buku mewarna je die conteng takpe jugak..semua buku la die nak conteng..pastu kerusi ngan meja pon kena sekali..setakat ni dinding masih selamat..

tapi takpela kan...bagi die beraktiviti sikit kat rumah tu..asik ngadap tv pastu main toys..dah boring main ngan toys..kacau mama plak..kalau daddy afif ade,die rajin bacakan buku cerita.




okla nak gerak ke putrajaya plak!haih letihnye drive..takleh ke dapat driver peribadi mcm ni?

9 comments:

MRS. K said...

tak lama lagi conteng tu sampai kat dinding! hehehehe....

Drama Mama said...

hahahhaha...contengan afif nampak berseni ok mama! dun play-play!

http://twinkywinkystars.blogspot.com

iem said...

cantiknya afif colour hehe..

littlehumblelynn said...

farah

anak yg sulung no 4 pun x suke colour2...conteng jerk lebih!!

CuppyCakeMommy said...

bersiap sedia dgn hasil seninya afif di dinding rumah pula lepas ni..heheh

CuppyCakeMommy said...

bersiap sedia dgn hasil seninya afif di dinding rumah pula lepas ni..heheh

Nurhayati said...

walaupun kaler tak betul lagi..tapi baguskan.. bagi otak dorang bergerak, berfikir..
jgn sampai ke dinding sudah hehe

adianiez AIDA said...

hi hi hi journey farah dgn pensel warna da mula ye.... hmmm, aida kat umah tu pensel warna merata tempat. sini sekotak. sana sekotak... hadui!

Hanz said...

lepas ni conteng dinding buat grafitti cantik2 tau Afif.. *wink*

Awards ~~thank you!