Tuesday, August 3, 2010

Mari exchange link dengan mylildreamz

Saya minta maaf sebab dah lama tak reply komen..kat opis ni saya dah tak sempat nak update blog..nak jenguk blog sendiri pon dah jarang2..selalunye balik umah la baru sempat nak jenguk dan update tu pon kalau afif tak kaco la....die plak kalau tengok je saya bukak laptop mula nak menyelit sekali kan..tekan sana tekan sini..last2 saya tutup je pastu sambung balik bile die tido.

oh saya dah lama perasan..banyak kawan2 baru yang menyinggah blog ni...ade jugak yang follow saya..terima kasih yer..kalau sudi datang la lagi..

alang2 dah tinggalkan komen/jejak kat sini..jomla tukar link...saya masih lagi sempat nak bloghop cume nak tinggalkan komen jela tak berapa nak sempat.

kalau link anda masih takde dalam lildreamz friend's list ni...tinggalkan je link blog dalam comment box..nanti saya add.

Thanks!

7 comments:

3740Journal said...

aku pun kene tinggal link ke? keke

Drama Mama said...

haaa i pun skang susah nak blog hop sebab internet macam hapa saja! memang tak sempat nak tinggal jejak pong! huhuhu

http://twinkywinkystars.blogspot.com

salina said...

saya rasa saya dah ada link dgn blog awk kannnn..(biasalah i kan stalker blog org hehe)

isabelle said...

add la aku, farah.. add la aku.

hehehe. mengada2 x?:P

Farah said...

azza: cess..ngade la tu..blog ko yang pertama aku bukak hari2.

baiL:itula pasal..tak tinggal jejak tak semestinye tak baca..kan?kan?kan?

salina:ade!ade!

isabelle:hahahaha ngadeeess

Siti Fatimah said...

hi farah...
sure u dah lupa kat i kan kan....
majuk rrrrr hehehe... apa2 pon kalau sudi add lah blog i yg x seberapa nie http://sfbabysofia.blogspot.com :)

Farah said...

sitiiii dah adelaaaaaaa hahaha..kite dah add awak lame tauu.

Awards ~~thank you!