Tuesday, August 31, 2010

Selamat Hari Merdeka!

Ape plan anda hari ni??

daddy afif kerje..so terperap kat umah jela saya hari ni..

plan saya nak kemas bilik ke-3 yang dah macam tongkang pecah tu hahaha..harap2 berjaya la sebab ade tukang kemas sorang lagi jugakkan kat umah ni (sape ke lagi si budak kecik tu la)..

kang saya sibok kemas dalam bilik..die sibok sepahkan mainan die kat ruang tamu.

oklaa nak memasak plak..hehe bukan utk saya..untuk afif laaaa..

selamat hari merdeka!

4 comments:

atulhani said...

dah gi borong baskin robbin ke belum??? teringat tahun lepas.. aku beli time bulan puasa ni la.. tamak, makan sorang (time tu pun dok sorang).. so seminggu baru habis hehehe

Farah said...

hehe dah atul..tak saba nak makan pas berbuka kang :D

azzamoro said...

ok aku tau mcm mane keadaan bilik no 3 ko tuh. ehehe

Farah said...

azza:hahaaha tau takpe.tapi semalam sah selamat kemas.magik sungguh dapat kemas bilik tu

Awards ~~thank you!