Thursday, October 7, 2010

Langit tak selalunye mendung..

Remember this entry?

Alhamdulillah..lepas 3 bulan di pantau dengan detail (segala email,quotation dan proposal yang keluar mesti ikut dateline)..akhirnye saya pass the probation period with flying colors! hahahaha i bukan exeggerate yer..ni betul punye statement from my manager.

haaaa baru tahu ek..GM siap tanye lagi to my immediate manager,"why she was not performing for the past 2 yrs and now she's doing very well??" tapi manager i jawab "maybe she has developed her skill within this pass few months"..manager saya yang ni memang detail sikit..die failkan semua kerja saya and list down all the proposal saya submit dan juga highlight all the deals yang saya menang to the management..sales masyuk ok ape lagi yang die nak tengok!

errr kalau la soklan tu di tanye depan muka saya time tu..nak je aku cakap " because i'm stuck under somebody that limits me to go further" semua pon nak ikut arahan die..padahal idea bukan boleh guna pakai sangat..pastu bila dah bab kerja ,sume kredit pergi kat die.

Thanks to En Asri,suami saya yang tercinta...sebab seriously saya belajar buat sales pon dari die..walaupon bidang kerja kami lain2..tapi die sangat expert bab ni..lagi satu bab politik opis..dulu saya naif sangat..ikut jeeee..pastu bile ngadu kat husband,die plak yang tensen sebab die kate saya macam kena buli je dulu huhu..that is why la I have you..always with me ups and down.

Hmm birthday husband dah nak dekat ni..apela agaknye hadiah yang saya nak belikan..definitely not perfume laa..tu dah bagi tiap2 tahun kot.

6 comments:

SemuaTentangKita said...

alhamdulillah..akhirnya kebenaran terbukti kan. Tu la hikmah disebalik kesabaran ko selama nii.

zeta said...

wahh..bagusla tu..tahniah..

Hanz Jamaludin said...

bersabar itu ada hikmahnya..glad for u.. :)

Lynn Abd Latib said...

at last someone seeing you :)congrats...u deserve it..

CHeeSYaNa said...

yeay! congrats!

Annasue'G said...

alhamdulillah. congrats farah! ;)

Awards ~~thank you!