Tuesday, January 11, 2011

Geram!

Benci baca surat khabar skang..tertengok harian metro mase nak p beli sarapan pagi td..tak habis2 dengan kes budak mati kena dera.

Geram! ape orang skang ni banyak sangat makan bab* ke?? aku rase bab* pon sayang anak die la..dah takde hati perasaan..ye taula budak tu nakal...saya pon pukul jugak anak..tapi takdela tahap mendera..bodoh punye manusia!! eh silap tak layak panggil manusia..layak panggil setan je orang2 camni.

Argh! pagi2 dah emo dengan bende2 camni..sejak jadi mak.isu2 berkait ngan anak memang sangat sensitif ok..tak habis dengan buang bayi..dera plak..setiap kali saya baca mesti saya rase nak nangis..kesian tau tengok budak2 tu.

Ya Allah ko lindungila anak aku serta anak2 di dunia ini dari perkara2 yang tidak di ingini.Kau berikanlah aku kesihatan yang sempurna supaya aku dapat menjaga anak aku dengan baik.Amin.

7 comments:

mrsharis said...

Kiamat makin hampir..anak kucing pun kita tak sampai hati nak sakiti..entah knp ada maknusia behati batu mcm tu..

azzamoro said...

dah nak akhir zaman weyh

isabelle said...

mmg harus disumpah je yg bongok2 tu.

.m.u.n.i.r.a. said...

rasa hari-hari ada cite camtu!*geram!*
eh lagi haru kes yang kena rogol ngan laki si penjaganya tu..dan laki tu plak atuk dia yang bekerja sebagai ketua kampung!
gilo betul!

CuppyCakeMommy said...

diorang ada penyakit tu..i rasa kalau orang normal macam kita sure tak sampai hati nak mendera anak kan

CiKaYu said...

tak sampai ati nk baca sampai abis....kalau dpt tu memmg ayu dera cukup2

Fitri Senin said...

sabar..sabar...org cmni sudah hilang pertimbangan..bukan yg buat sume ni org yg xde pelajaran..org yg xberpelajaran pun sggp naya ank..secara tidak langsung..sabar okay..

Awards ~~thank you!