Friday, September 9, 2011

Hari Raya 2011 -2nd Day

Hari Raya ke -2 kami beraya di Kelantan famili belah FIL kat Pulai Condong..pergi 2 kereta sekali ngan adik ipar..konvoi la baru bess

anak beranak tak habis camwhore dalam keta..kami bertolak kol 11 pagi dan singgah lunch kejap kat Machang..pastu sambung balik perjalanan dan sampai kat kg FIL kol 2 pm..jem weiii kat sana padahal dekat je ikutkan tak sampai 2 jam dah leh sampai.


ni 2nd house yangkami sampai..rasenye hari tu je adela dalam 5 buah rumah sedara kami ziarah...rumah lain2 dah tak sempat nak ambik gamba..paling lama duduk pon dalam 30 minit kot pastu gerak umah lain.
dekat kampung FIL ni ade kolam air panas...kami bergambar ni sebelah telaga air panas..bess gile kena air die..time ni plak baru pas ujan..udara pon nyaman je.

us

kan dalam perjalanan ke kelantan tu jem je..sib baik la ade tab ni..leka la jugak afif main..tu die tengah belajar spelling..angry bird pon dah main skang..haihh



dah boring main tab..kacau mama plak.

kat kelantan hari tu setiap rumah rasenye ade hidang tapai pulut..sedap2 plak tu..pastu esoknye terus sakit tekak dan demam huhu.





4 comments:

yatie chomeyl said...

kelantan mmg wajib ada tapai pulut time raya hehe

fizamior said...

selamat hari raya farah!
mtk maaf zahir batin.
sakan ko raya noks! :)

Joy said...

sedappnye tapai pulut!! raya hr tu x blh nk mkn byk sbb kn mkn ubat batuk..

sawaNiLa.com said...

tapai pulut dan ketupat pulut...

Awards ~~thank you!