Thursday, September 20, 2012

Gebusss


Akif at 3 months 8 days..7.6kg...phewww!lenguh tangan mendukung dia..tapi nasib baik die bukan jenis kena berdukung selalu..letak dalam carseat/rocker pon die diam je..kalau melalak tu tandanye nak susu atau berak.

Ingatkan dulu budak yang minum susu ibu ni kecik (sebab afif dulu tak besar mane) jadi ternyata saya salah..budak sorang ni fully breastfeed pon leh jadi gebuss jugak.

6 comments:

Moro For Tomorrow said...

mak aih wey dah sama mcm berat aryssa ni

-azzamoro

atulhani said...

kat lengan tu tanda lahir ke farah?.. hmm mmg semangat betul la anak ko ni.. anak aku yang 10 bln ritu pun 8kg.. ms 3 bln 6.8kg++ kot, tak ingat plak hihi

I am Chipfida... said...

uhh tgk tangan dia pon dah nampak kegebusannya... rasa nak gigit2!!!

Lin said...

wa tanda lahir besar..cm anak dara saya kt paha.hehe

Elyn Sani said...

Ya ampun gebusssss tahap maksima ni. Geram aku tgk!!

Farah said...

azza:T__T tskk..

atul:aah tanda lahir

pidah:oitt bile mau jumpe ni??

Lin:hehe kat peha lg mahal!

Elyn:hahaha aku pon x sangkat die leh jd gebuss camni

Awards ~~thank you!