Friday, March 22, 2013

Random di hari Jumaat : Product Review


Banyak product baru yang saya try pakai...ada yang bertanya (kat instagram and tweeter) result lepas pakai..so senang citer kat blog la ek..so sume orang boleh baca.Ni review dah hati yang tulus ikhlas..takde dapat komisen ponn..

1. Virgin Coconut Oilt from Catalyst (pernah cerita kat blog dalam entri  VCO

My review : After sebulan lebih makan  (sebab makan skip2 tak ikut peraturan,sepatutnya makan 2 biji sehari..kadang2 saya makan 1 biji je sebab lupa)..kulit muka dah tak kusam tanpa mekap(ni suami dan ofismate yang komen)..tapak kaki saya yang kering dan pecah semakin pulih..jeragat beransur hilang..kulit lebih lembut..sebab puas hati,so saya repeat lagi order VCO ni..bende ni ialah supplement bukan ubat yer..




2. Colgate Optic White 

My review: Baru try 2 weeks..saja beli sebab ada promotion kat Guardian masa tu..memikirkan gigi yang dah start menguning sebab kuat minum coffee dan nescafe (nak buat cemane Akif kuat jaga malam so pagi2 sure mengantuk sangat)..saya takdela nampak banyak perubahan maybe sebab instruction suruh gosok gigi dgn Optic White setiap kali lepas makan tapi kalau office hour yang huru hara travel sana sini mane sempat nak buat camtu jadi gosok gigi pagi dengan malam jela...still continue using it sampai habis.


3. Sebamed Baby Liquid Cleanser and Lotion

My Review : Akif ada eczema so dia la pengguna setia bende ni sejak umur 5 bulan ( babysitter yang recommend) guna ni hari2 sebab nak avoid guna krim steroid yang klinik bagi tu (i read it's not good for long term and it is temporary solution je)..still continue beli dan guna untuk Akif sampai sekarang.



4.Wikki Stix - Wikki Stix are made of hand-knitting yarn enhanced with a microcrystalline food-grade, non-toxic wax, the kind used in bubble gum and lipstick. They do not contain latex, gluten, nor peanut or other nut oils or byproducts which makes them an ideal creative activity toy for children with allergies. more details go this website Wikki Stix

My review: Toy baru Afif..sesuai untuk budak yang tangan tak reti duduk diam..hasil kerja Afif kat bawah tu.Price agak mahal.untuk yang basic travel kit (ada 2 dozen stix) dah RM20++..






P/s: Sorry kalau info tak cukup..review secara berjemaah dan nak cepat sebenarnya

2 comments:

Nora Karim said...

eh menarik pulak stix tu... :D

atulhani said...

wei.. aku takley pakai la optic white tu. baru satu tube pakai.. gigi jadi over sensitif. minum air kosong atau kumur jadi nyilu gile. pelik pulak. ingat aku sorang. rupanya husband pun sama.. ko tak kena cam aku ker?

Awards ~~thank you!