Friday, August 2, 2013

Selamat Hari Raya!!

Saya excited nak raya dah ni..mood kerja dah ke laut..ambik cuti sampai 2 minggu start Monday ni tapi laptop wajib bawak balik n bukak takut ada urgent matters nak kena attend.

Esok kami dah nak gerak balik Terengganu....haa dah 3 tahun berturut2 raya balik terengganu dulu ni hihi tapi saya tetap excited...tak kisah pon husband kata balik sana dulu sebab sana pon seronok jugak beraya..lagipon rumah mak kat klang ni selalu sangat balik..bulan puasa je every week kitorg buka sana..so to be fair la kan..dahla jarang2 balik terengganu.

Alhamdulillah setakat ni dapat berpuasa penuh..badan pon dah sihat and kembali normal..takde mabuk lansung dah..so boleh la masak2..first 2 weeks tu memang masak jela keje saya sampai kuih pon buat sendiri...pergi pasar ramadhan pon lepas semingu sebab  nak cari kuih.

homemade cek mek molek..fav afif and husband

Lepas tu dah banyak dapat invitation berbuka puasa..kalau tak rumah sedara mara..dapat invite dari partner company pulak dan semuanya jenis boleh bawak laki dan anak2..so saya angkutla semua berbuka sekali..tak sampai nak berbuka sorang2 and tinggalkan anak2 kat husband plak..minggu ni saya dah start tak masak sangat..masak time sahur je..saja nak clearkan peti ais sebab kami akan berada di terengganu seminggu..


Okla nak gerak balik dah...sebelum tu saya nak minta maaf atas segala dan silap serta nak ucapakan selamat hari raya aidilfitri!!bawak keta elok2 k!


No comments:

Awards ~~thank you!