Friday, December 3, 2010

Keputusan sudah di buat..tapii

Ingat lagi entry yang ini?

Akhirnye saya buat keputusan untuk join the new team.Yes..InsyaAllah kalau saya dapat replacement dalam bulan ni..maybe akan join the team on early January next year..

Boss kat sini memang taknak lepaskan saya..tapi lepas dah merayu dan die pon tahu saya memang minat nak buat sales..akhirnye die lepaskan jugak tp subject to replacement la sampai end of feb 2011.maksudnye kalau takde replacement sampai 28 feb..die lepaskan jugak saya nanti.

Masalahnye boss saya kat team baru plak tak boleh nak tunggu..plus die cakap sayangla nanti komisen saya untuk first quater tak dapat..chewaahh bila dengar pasal komisen je terus mata buntang hahaha..semangat membuak2 nak join team baru tapi tulaa saya sendiri nampaknye kena usaha carik pengganti saya sendiri..

Haihh..sian saya..tawaran dah ada depan mata tapi tulaa ada halangan plak..saya harap HR dapat cari pengganti saya dengan segera..plus saya minta tuhan permudahkanla perjalanan saya ni.

Errrr..ade sesiapa dari kompeni yang sama berminat nak buat presales ke? hihihi kalau ade sila email saya yer!

4 comments:

Drama Mama said...

insyaallah semoga dipermudahkan. chaiyok Farah!

http://twinkywinkystars.blogspot.com

Diyana said...

mudah2an..smoga laluan farah dipermudahkn ;).kalau dh rezeki,tak ke kemana.D:

CHeeSYaNa said...

All the best.. Better ko carik sendiri replacement tu.. Sbb if nak tunggu HR carikkan, confirm 1 March baru ko start kat department baru tu

isabelle said...

good 4u.
insyaAllah it will be a wise decision.
all the best ehhh

Awards ~~thank you!